Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla varutoide
From: "Rando Kasuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 16:33:28 +0300

Tere!

Generaatori vundamendi alune killustik padi on projekteeritud maapinnast
10cm kõrgemale, selle peale tuleb 20cm kõrgune vundament.

Tekkis küsimus, et miillest see 1m IKÕ ulatuse nõue tuleneb?

Mina olen lähtnud seadusest, mis ütleb ,et alajaamade (generaatorite) ja
kilpide puhul kaitsevööndi ulatus 2m. Allpool väljavõte Riigi Teatajast:

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 24, 2024 2:59 PM
To: Rando Kasuk <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Asendiplaani tingmärkides on kajastatud kaitsetoru tugevus 450N.
Palume korrigeerida vastavalt asendiplaanil kajastatuga.

*	Palume selgitada ning katete taastamise osas kajastada vastavalt
vertikaalid, kas generaatorile mõeldud platsi rajamiseks teostatakse ka
maapinna tõstmise töid.

*	Materjalide hulgas puudus katete taastamise osa, palume juurde
lisada.

*	IKÕ plaani tingmärkides palume kajastada ka antud rajatiste
tähised ja selgitused (mida antud alale rajatakse nt generaator, aed jne).

*	Palume kontrollida IKÕ ala suurust. IKÕ ala ulatuseks riigitee
maaüksustel määratakse ala ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1
m ulatuses.

Palume edastada täiendatud komplektne projekt aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 16, 2024 10:53 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere!

Manuses, soovitud muudatustega projekt.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 15, 2024 5:40 PM
To: Rando Kasuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Lisame täiendavalt juurde, et Kuusalu tee 50 kinnistu valitsejaks on
Kliimaministeerium ning volitatud asutuseks on Transpordiamet.

Kinnistul tegutseb Alexela AS 12.07.1999. a sõlmitud „Hoonestusõiguse
seadmise leping“ alusel.

Seega oleme seisukohal, et vajalik on muuta ka vastavat hoonestusõiguse
seadmise lepingut ning lepingut vastavalt ajakohastada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, July 3, 2024 3:35 PM
To: 'Rando Kasuk' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Lisame, et ootame veel asutuse sisest täiendavat seisukohta täpsustuseks,
kuid edastame esmased tähelepanekud projekti kohta, mille osas palume
projekti korrigeerida/täiendada.

*	Projekti koostamisel palume juhinduda Transpordiameti juhendist: „
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/noude
d_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“.

Rajatavate maakaablite, reservtorude vähim sügavus 1,0m ning kaitsetorud
tugevusega 750N. Vastav info kajastada seletuskirjas ning asendiplaanil.

*	Projekteeritud kilp palume nihutada Kuusalu tee 50 kinnistule.

*	Asendiplaani joonistel tuua välja rajatavate maakaablite rajamis
tehnoloogia (lahtine või kinnine meetod).
*	Asendiplaanil kajastada avatud kaevete kontuurid (sh
tingmärkides). Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).
*	Esitada Transpordiameti juhendist: „Nõuded tehnovõrkude teemaale
paigaldamise kavandamisel“ lisa 6 toodud nõuetele vastav IKÕ plaan (näidis
manuses).
*	Esitada vastav taotlus (blankett manuses).

Palume edastada täiendatud projekt  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Friday, June 28, 2024 11:42 AM
To: 'Rando Kasuk' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Olete esitanud Transpordiametile 18.05.2024 ning 20.06.2024 E-Service AS-i
projekti 24_1310 «Alexela Kuusalu tankla varutoide» Kuusalu tee 50,
Kuusalu alevikus, Kuusalu vallas, Harju maakonnas kooskõlastamiseks.

Vabandame ka tekkinud segaduse pärast.

Kuna Kuusalu tee 50 kinnistu (tunnus: 35201:004:1620) valitsejaks on
Kliimaministeerium ning volitatud asutuseks on Transpordiamet ning
asjaolude selgitamine võtab täiendavalt aega.

Tulenevalt täiendava informatsiooni ja Transpordiameti siseste
seisukohtade kogumise vajadusest ning vastavalt haldusmenetluse seaduse
(HMS) §41 pikendame taotlusele vastamise tähtaega ning vastame Teile
hiljemalt 15.07.2024.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 20, 2024 4:42 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Harjumaal

Tere!

Palun kooskõlastada projekt, mis sai 18.mai kooskõlastamiseks üld e-posti
aadressile saadetud aga ei reageeritud.

Palun kiiret reageerimist, kuna asjaga on selle viivituse tõttu kiireks
läinud.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Rando Kasuk
Sent: Saturday, May 18, 2024 1:03 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Projekti kooskõlastamine Harjumaal

Tere!

Palun kooskõlastada E-Service AS-i projekt 24_1310 «Alexela Kuusalu tankla
varutoide» Kuusalu tee 50, Kuusalu alevikus, Kuusalu vallas, Harju
maakonnas.

Ehitustööde orienteeruv algusaeg on 2024 a suvi. Peale ehitustööde lõppu
endine heakord kinnistul taastatakse.

Kooskõlastus palun saata samale e-posti aadressile. Võimalusel lisada
digiallkiri saadetud digikonteinerile.

Küsimuste või märkuste tekkimisel palun võtta minuga ühendust.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474